03 June 2008

East or West, home is best. (30 July 2005)

Collageooouuhhh...bestnye dpt balik kg.tgk je rumah, rasa best je..bila lepak kat pangkin bwh pokok ketapang tepi tali air tuh,tgk mie(my bro in law) mancing and tgk ayah dok bwh pokok rambutan dok pekena laksa yg k.dah beli kat pasar mlm,rasa cam malas je nak balik kl..(tp bila dok kl malas nak balik kg plak..heheh)..maybe malas tu dtg bila terpikir nak travel jauh2.kalau la kelantan dekat mcm seremban,confirm every month balik kg..rasanye la kot..huhu.now i'm back in kl,next wednesday blk kg lagi...woohooo...hope not to miss my flight once again..hahh! so stupid of me.

this is my face waiting for noon flight after missing the morning flight. i supposed Collage2_1 to be in the 7.40 a.m flight, but dgn selamba dangdut nye aku bangun kul 8 pagi..so tpaksa la ambik flight pukul 1.40 tghari.dah la ada meeting pukul 2.30pm..burn duit beli tiket lg..cis3x..padan muka aku skali lagi.then reached site office kul 3.30pm,almost one hour late.dgn buat muka konon2 cute,macho,kesian(cara ini telah dinasihatkan oleh somebody..ehem..ehem..), aku masuk meeting.harap2 dgn taktik aku pakai nih,tak kena marah ngan customer la.tp jangkaan aku meleset, peng..peng..peng..adeh2,kena tembak jugak aku ngan chairman meeting tu..kekkekeekee...what to do, it's totally my fault..sapa soh bangun lambat.

today's proverb: "In the morning be first up, and in the evening last to go to bed, for they that sleep catch no fish."

so d moral of d story, jangan bangun lambat n jangan book flight pagi2 buta kalo xleh bangun pagi..wahahha..


No comments: