03 June 2008

the attack of anai-anai (25 July 2005)

Collage1 aaarghhh....habis cabinetku. file progress claim ngan drawing aku pun dia nak mkn ke..hampeh btul termites nih. ingat kan ada adik kerja kat rentokil, anai2 tak kan serang aku..hhmmphh..(sorry sis..heheh).

orang pest control dah dtg pasang benda yg nak bunuh anai2 tu..dah sebulan dah, Picture4_2 tak nampak kesan apa2 pun..dorang ckp 3 bulan baru ada effect, ye kot..tunggu je lah.tp kesian kat cabinet tu,kena jadi korban anai2 jahak tuh...jahak..jahak..jahak..jgn meja aku jadik mangsa gak suda la..~sigh~

today's proverb: "An ounce of prevention is worth a pound of cure."

maksudnye:Preventing something in advance is better than fixing it later on. proverb ni kena dgn cerita anai-anai ni tau..hehe..coz aku tak prevent awal2, mula2 nampak sarang anai2 tu tapi buat donno je. skrg ni ambik aku..pdn muke.


No comments: